Årsplan Intertekst Vg3 – med innhold
Her kan du laste ned
Veke(r) | Tema | Kapittel | Kommentar/ Arbeidsmåtar |
Vurdering |
1. halvår | ||||
34–35 | Munnleg kommunikasjon | Kap.1 Retorikk og muntlig kommunikasjon | Repetisjon og utviding av kunnskapane frå Vg2. Munnlege øvingar | |
36–37 | Skriftleg kommunikasjon | Kap. 2 Skriftleg kommunikasjon | Skriftlege øvingar, ulike sjangrar/former | Innlevering: kortsvar (for eksempel retorisk minianalyse) (hovudmål) |
38 | Litterære tradisjonar | Kap. 4 Korleis lese litteraturhistoria frå 1850 til i dag | Refleksjon over framstillinga i boka | |
39–42 (– ei veke haustferie) |
Litteraturhistorie 1850–1890 | Kap. 5 Realisme og naturalisme | Lese og tolke eit utval tekstar. Lærarføredrag, klassesamtale, gruppearbeid | Innlevering tolking av skjønnlitterær tekst (sidemål) |
Haustferie (Vekenummer varierer frå skule til skule – flytt rad etter ynske) | ||||
43–44 | Litteraturhistorie 1890-åra | Kap. 6 Tidleg modernisme og nyromantikk | Lese og tolke eit utval tekstar. Lærarføredrag, klassesamtale, gruppearbeid | Munnlege vurderings-situasjonar: korte presentasjonar/teksttolkingar |
45–47 | Litteraturhistorie 1905–1940 | Kap. 7 Etisk realisme og modernisme | Lese og tolke eit utval tekstar. Lærarføredrag, klassesamtale, gruppearbeid | Innlevering: teksttolking, sidemål, ev. munnleg lydfil |
48–49 | Språkhistorie | Kap. 11 Språkhistoria frå 1900 til i dag | Lærarføredrag, gruppearbeid, diskusjonar | Skriftleg innlevering: argumenterande tekst, språkhistorie Eller innlevering av digital forteljing Heildagsprøve (sidemål) |
50–51 | Litterært program | s. 18–22 Val av emne/tema seinast veka etter haustferien | Individuell førebuing, med rettleiing | Framføring munnleg – individuelt eller i grupper Heildagsprøve (hovudmål) |
Veke(r) | Tema | Kapittel | Kommentar/Arbeidsmåtar | Vurdering |
2. halvår | ||||
1–2 | Litteraturhistorie 1940–1980 | Kap. 8 Modernisme og tradisjonalisme 1940–1980 | Lese og tolke eit utval tekstar. Lærarføredrag, klassesamtale, gruppearbeid | Skriftleg innlevering: kortsvar med tekstoppgåve (hovudmål) |
Halvårsvurdering | ||||
3–4 | Talemål | Kap. 12 Talemål | Lærarføredrag, språkleg variasjon og endring Heimfesting | Innlevering av lydfil: heimfesting av ein talemålstekst |
5 | Samisk språk og kultur | Kap. 14 Samisk språk og kultur | Lage resymé av kapittelet Lese og tolke eit utval tekstar |
Skriftleg innlevering, resymé (sidemål) |
6 | Oppstart fordjupingsoppgåve | Kap. 3 Hva er fordypings-oppgaven? | Alle må velje oppgåve før veka er over. | |
7–9 (ei veke til vinterferie) |
Sakprosa | Kap. 10 Sakprosa frå 1850 til i dag | Lese og tolke eit utval tekstar. Lærarføredrag, klassesamtale, gruppearbeid | Skriftleg innlevering: kortsvar med tekstoppgåve (hovudmål) Ev. skrivedag |
Vinterferie (Vekenummer varierer frå skule til skule – flytt rad etter ynske) | ||||
10–11 | Nordiske språk, nordisk litteratur | Kap. 13 Dei nordiske språka | Gruppearbeid og presentasjon av dei nordiske språka med døme frå litteraturen | Munnlege presentasjonar: grupper |
12–13 | Litteraturhistorie 1980 – i dag | Kap. 9 Postmodernisme og realisme 1980 til i dag | Lese og tolke eit utval tekstar. Lærarføredrag, klassesamtale, gruppearbeid | |
14–15 | Heildagprøver i alle fag Heildagsprøve sidemål, Heildagsprøve hovudmål |
|||
16 | Påske | |||
17–18 | Fordjupingsoppgåva | Kap. 3 Fordypnings-oppgaven | Presentasjonar. Munnleg / skriftleg / samansett tekst | |
19–20 | Repetisjon | Utvalde tema/emne i samråd med elevane | Fagsamtaler med elevar | |
21–24 | EKSAMENSPERIODE |